כאן יגורו בכיף!

סיום שלב א' בעבודות התשתית בשכונת ההרחבה החדשה בבית לחם הגלילית


בימים אלה מסתיים שלב א' בעבודות התשתית עבור הרחבה של 57 יחידות דיור במושב בית לחם הגלילית, והמגרשים נמסרים ע"י המועצה למשתכנים.

"השכונה החדשה שתוקם תכיל 57 יחידות דיור, המשלימות את מכסת יחידות הדיור המאושרות במושב ל-300 יחידות לפי תמ"א 35/1/ב בבנייה רוויה, גודל כל מגרש 250 מ"ר, אמר אפיק ונה, מהנדס המועצה.

"התכנון והביצוע הוא ביוזמת משרד השיכון, המועצה ומושב בית לחם הגלילית, במטרה לתת פתרון דיור לזוגות צעירים ולבנים ובנות חוזרים שידם אינה משגת לקנות מגרשים גדולים במושב.

תודה לפיקוח על העבודה המבוצע על ידי אורי אברבאנל ולקבלן המבצע - תוראב בע"מ."

מושב בית לחם הגלילית זיהה את המגמות הקיימות במוסדות המדינה, שכיום מחייבים צפיפות של לפחות 4 יחידות דיור לדונם ואף יותר. המועצה לקחה על עצמה את פיתוח השכונה כגורם מבצע.

יו"ר היישוב נדב סוננברג, אמר: "ההרחבה זו הנה פורצת דרך בכמה מובנים; היא תגדיל את אוכלוסיית היישוב ב-22%, ממוקמת על אדמת משבצת כשכל משק תרם דונם וכל המגרשים שווקו לבנים ממשיכים מהמושב לפי החלטת האסיפה הכללית של האגש"ח; 50% לבנים ממשיכים של בעלי נחלות ו-50% לבנים ממשיכים של תושבים, על פי מדדים שונים.

תודה גדולה למועצה, לאגש"ח, למשרד השיכון ולכל העושים במלאכה!"

"אחרי שנים של תכנון וקבלת אישורים, אנו נמצאים בשלב הביצוע של הקמת שכונת ההרחבה החדשה בבית לחם הגלילית. על אף שאנו סופרים את הבתים כיחידות דיור, כל יחידה היא בית ומשפחה וסיפור שלם", סיכם אייל בצר, ראש המועצה, "כל אלו מצטרפים לקהילת המושב המתחדשת והמתרעננת בבנות ובנים ששבים הביתה ובוחרים לגדל את ילדיהם כאן, בחיק משפחתם ובנופי העמק בהם גדלו בעצמם. זו השורשיות המאפיינת את עמק יזרעאל, והיא ממשיכה בעוז מדור לדור כאן בעמק שלנו."

השכונה החדשה בבית לחם הגלילית

השכונה החדשה בבית לחם הגלילית

השכונה החדשה בבית לחם הגלילית

צילום: נועם מרדו