חודש המודעות למאבק בסרטן השד

במועצה מציינים את חודש המודעות לסרטן השד במספר אירועים, שיערכו במהלך חודש אוקטובר


חודש אוקטובר הנו חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. מדובר במחלה ממאירה, השכיחה ביותר בקרב נשים, בכל קבוצות האוכלוסייה בישראל.

במועצה צויין חודש זה, במספר אירועים:  

ביום שלישי החולף, התקיימה ריצה בהשתתפות 51 תושבים ותושבות משמשית, יחד עם נשות הקבוצה 'גמאני רצה' - מיזם חברתי קהילתי של קבוצות ריצה וכושר, עבור נשים שמתמודדות עם סרטן השד וכאלה שהחלימו. הריצה המשותפת התקיימה לאורך 104 ק"מ, כחלק מקמפיין להקפת כדור הארץ, במסגרת חודש המודעות לסרטן השד.

בנוסף, המועצה נענתה ליוזמת 'גמאני רצה' והחליפה, באופן זמני, את צבע הלוגו של המועצה בתמונת הפרופיל של דף הפייסבוק, לוורוד. הלוגו הוורוד יעטר את הדף במהלך כל חודש אוקטובר, כחלק מהבעת תמיכה בנשים המתמודדות עם המחלה ובאלה שהחלימו.

בדיקות ממוגרפיה לתושבות המועצה, יתקיימו ביום שני 25/10/21 בין השעות 15:00-18:30, במכון הממוגרפיה החדש בעפולה. תושבות המועצה מגיל 50 ומעלה, יכולות להיבדק ללא צורך בהפניה ובהרשמה מראש
להרשמה - לחצו כאן

אימון פתוח של קבוצת 'גמאני רצה' – ביום שלישי 26/10/2021 בשעה 18:30 - הציבור מוזמן להגיע עם חולצה ורודה ולהצטרף לריצה. נקודת המפגש בחניית בית הספר 'עמקים תבור' בקיבוץ מזרע.

ביום שלישי26/10/2021 בית המועצה ומבנים ציבוריים ביישובי המועצה יוארו בוורוד.

אייל בצר ראש המועצה, מסר: "בהתמודדות עם סרטן השד, גילוי מוקדם הינו משמעותי ביותר. על כן, המועצה הקדישה מספר אירועים לציון חודש המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן השד. אנא, נצלו את ההזדמנות שיצרנו עבורכן וגשו להיבדק!"

כל הפעילויות יתקיימו במסגרת תכנית 'אפשרי בריא' עמק יזרעאל והמחלקה לשוויון מגדרי במועצה, המקדמות את העלאת המודעות לנושא.

קבוצת גמאני רצה עם ניר שנער מנהל מחלקת הספורט במועצה