"ריקוד הוא השפה הסודית של הנפש" (מרתה גרהם)

ערב עבודות אישיות של מגמת המחול בבית האמנויות נערך אחרי שנה מורכבת בצל הקורונה


השבוע התקיים ערב עבודות אישיות לשנת תשפ"א. ערב זה, שהנו אחד השיאים של שנת הלימודים בבית האמנויות, היה מהנה ומרגש, והורכב כולו מיצירותיהן של תשע תלמידות י"ב מוכשרות, שסיימו השנה את מגמת המחול בבית האמנויות:

יהלי פלד מגבת, רום לוי משמשית, לילך גוזלי מאלון הגליל, טליה נותקין מנהלל, גאיה בן יצחק מגבעת אלה, עמית בן יעקב מעדי, מעין צור מאלוני אבא, ליהי אבוחצירה מאלון הגליל ושירה כהן מאלון הגליל.

העמל הרב שהשקיעו התלמידות הניב יצירות שונות, מגוונות וחדשות, שחשפו את עולמן הפנימי, בכישרון רב.

אייל בצר ראש המועצה, בירך את התלמידות ואת צוות האולפנה למחול: "העמל הרב שהשקעתן הניב פירות נפלאים שחשפו בפנינו מעולמכן ומיכולותיכן. ההתבוננות בעבודותיכן, בפרי יצירתכן, מאפשרת גם התבוננות בכלים שקיבלתן. משימה שהנה קשה בימים רגילים, הופכת כמעט בלתי אפשרית בימי קורונה; ימים בהם לומדים באמצעות ZOOM ולא ניתן להיפגש ליצירה משותפת. לימודי המחול מחייבים נחישות,  אופטימיות ודבקות במטרה, יכולת להתגבר על מכשולים ועבודה קבוצתית משמעותית ועמוקה. השנה, כנגד כל הסיכויים, צלחתן את כל האתגרים הללו! תודה לכן, להורים התומכים ולצוות הנפלא של בית האמנויות."

לאה זית מנהלת בית האמנויות: "בערב עבודות אישיות כל יצירה מתחילה בדף חלק, ב'אין'. למלא את ה'אין' ב'יש' דורש אומץ ותעוזה, בלהסתכל פנימה ולחשוף את האמת הפנימית אל החוץ, להיות חשוף לביקורת, לשיפוט ובכל זאת להמשיך הלאה בלהט וליצור. הערב, הרקדניות הבוגרות שלנו משתפות אותנו באמת שלהן, אחרי שנה לא פשוטה ומורכבת עבורן. אנחנו גאים בכן על ההתמדה והיכולת להתרומם מתוך הקושי!"

גבי צפניה מנהל מרכז המחול: "העבודות שהצגתן מזכירות לנו שהעבודה במגמת המחול איננה עניין טכני בלבד. הגוף הרוקד איננו מעניין אם לא יוצקים לתוכו משמעות ורגש, כפי שכל אחת מכן עשתה ביצירתה. כל אחת מכן הביאה את סיפורה האישי ואין התרגשות גדולה מזו!"

ערב עבודות אישיות - מגמת מחול

ערב עבודות אישיות - מגמת מחול

ערב עבודות אישיות - מגמת מחול

צילום: דימה חבר