נפרדים ממושיק גרוס, מנכ"ל כפר תקווה

מושיק גרוס כיהן כמנכ"ל כפר תקווה ב-18 השנים האחרונות


כפר תקווה הוא בית לחיים ומקום לאנשים מיוחדים, מתגוררים בו יותר מ- 200 חברים, מועסקים בו 130 עובדים, מכל המגזרים, והוא מהווה דוגמה לעבודה ביחד למען מטרה משותפת. דוגמה ייחודית, נוספת, לכפר היא מרקם ההתנדבות המתקיים בו. ניתן למצוא בבכפר מתנדבים רבים מבני המשפחות, מיישובי העמק, שינשינים, מתנדבים צעירים מגרמניה ועוד, כשאת כולם מאחדת מטרה אחת – כולם באים לתת.

כפר תקווה הוא ישוב ייחודי בנוף העמק, בהיותו אכסניה מרשימה לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים ועם זאת, יישוב שמתקיימים בו חיים ופעילות כמו בכל אחד מיישובי העמק.

במשך שנים ארוכות, כפר תקווה ומושיק גרוס – חד הם. מושיק הוא נשמת הכפר, מפיח בו חיים, תקווה ויצירה, הופך אותו לבית חם ומחבק לדייריו, למקום שקט בתודעתם של ההורים ובני המשפחות.

מושיק איש עם חזון ובעל יכולת ביצוע, בניצוחו הפך המקום ליישוב חי ותוסס, לפסיפס מגוון של עשייה, לתזמורת שמנגנת בהרמוניה. הוא ידע לרתום צוותי עשייה מגוונים, חרוצים ודבקים במשימה.

כשכפר תקווה קיבלו את פרס העמק לשנת 2019, כתב על מושיק יו"ר ועדת הפרס, יוסי עמיר: "פעם, כאשר רצו להוקיר אדם על פועלו, היו רושמים אותו ב'ספר הזהב' של הקרן הקיימת, היום אני חושב ששמו של מושיק ראוי שיירשם בלבבם של כל מי שהם כפר תקווה".

ראש המועצה אייל בצר הודה לו על כל פועלו: "תודה לך מושיק, על שני עשורים שבהם הפכת את כפר תקווה לתקווה לחיים בכבוד ותקווה לכולנו, שנדע להתבונן ולראות את האחר. הכפר מהווה דוגמה ומופת לאנושיות, תמיכה וכבוד הדדי."

פרידה ממושיק גרוס

איייל בצר ומושיק גרוס