קורונה TIME במועדון הכדורסל של עמק יזרעאל

ימי הקורונה לא פסחו גם על מועדון הכדורסל, שנאלץ להפסיק את הפעילות הרציפה של האימונים, באולמות העמק, ולעבור לפעילות מקוונת באמצעים דיגיטליים


בשבועות האחרונים, מתקיימת פעילות הכדורסל באמצעות ZOOM. מאמני העמק מעבירים את האימונים בצורה מקוונת, דרך מסך המחשב. מדובר באתגר לא פשוט, אך שחקני ושחקניות המועדון התרגלו למציאות החדשה, בה הם רואים את מאמנם דרך המחשב ולא על מגרש הכדורסל. במציאות זו, אין משרוקית ובחלק מהמקרים גם אין סל, אבל באמצעות יצירתיות רבה שמגלים מאמני העמק ניתן לקיים רצף של פעילות איכותית ומהנה עבור חניכי המועדון. 

בנוסף לפעילות המקצועית, התקיימו מספר הרצאות בנושאים שונים, על מנת לתת לשחקנים כלים מעצימים שיעזרו לצלוח את התקופה המאתגרת הזו, הן להורים והן לילדים. 

בניגוד לסגר הראשון, בו הופסקה הפעילות לחלוטין, הפעם המשיכה הפעילות ואף תוגברה באמצעות מספר דרכים ובתושייה רבה של כל הנוגעים בדבר. אחד האירועים היפים שהמועדון מקיים הוא קבלת שבת, מדי יום שישי בשעה 16:00, במסגרתה נערכת הרצאה עם דמות מוכרת מעולם הספורט, דוגמת איתי שגב בוגר המועדון, שחקן נבחרת ישראל וגארבלין הצרפתית; הכדורסלן עידו קוז'יקרוארז לב וליאור ליפשיץ מאמנים מנטליים בכירים; גל מקל שחקן נבחרת ישראל ומלאגה הספרדית ועוד.

אלה דורון שחקנית קבוצת ילדות ב' במועדון, שיתפה בתחושותיה בנוגע למפגשים: "היה ממש טוב, המאמנים מצאו דרכים יצירתיות דרך הזומים, לצד אתגרים רבים ומהנים".
אביב משה שחקן קבוצת נערים א' במועדון, אמר: "האימונים היו ממש טובים , התאמנו על דברים שאנחנו בדרך כלל לא עובדים עליהם, עשינו הרבה אימוני כוח וראינו סרטונים, שעזרו לנו להשתפר בכדורסל."
עודד יחיאלי המנהל הטכני של מועדון הכדורסל במועצה: "אני שמח שהצלחנו ליישם את המסקנות מהסגר הראשון והמשכנו בפעילות השוטפת לצד כל אתגרי התקופה האחרונה, הודות למאמנות והמאמנים הנפלאים שיש לנו. יישמנו תוכנית מקצועית ואיכותית, שנתנה מענה לקבוצות התחרותיות. תודה גדולה לכל הגורמים במועצה, שנתנו בנו אמון והעמידו לרשותנו את כל התנאים הנדרשים."

ראש המועצה אייל בצר סיכם: " אנו מאחלים לכל שחקני ושחקניות המועדון לשוב במהרה לשחק במגרשים ועד אז, ליהנות ממגוון הפעילויות שמועדון הכדורסל מאפשר להם. יישר כוח למאמנים ולמאמנות, על ההתמדה וההתאמה לרוח התקופה."