מוקירים את מתנדבי העמק

פרס העמק ע"ש גדעון צימבל לכפר תקווה - בית ומקום לאנשים מיוחדים


מאות ממתנדבי העמק השתתפו בערב שכולו הוקרה לפועלם, במסגרות ההתנדבות השונות ברחבי המועצה ופרס העמק הוענק לכפר תקווה.

ענת ירון, מנהלת המחלקה להתנדבות, הנחתה את הערב, פתחה וברכה את המתנדבים: "יש דברים שאני אף פעם לא מתרגלת אליהם - כמו לראות כל כך הרבה אנשים, שלאורך כל השנה, מוצאים בהם את הרצון, הכוונה והזמן, יוצאים מהבית ועושים מעשה למען הכלל הקהילה והיישוב שלהם. זה מסוג הדברים שאני אף פעם לא מתרגלת אליהם ומרגשים אותי מאוד, בכל פעם מחדש. הערב הזה, כולו, מוקדש לכם ועבורכם!"

במסגרת ערב ההוקרה, נערך טקס הענקת פרס העמק על שם גדעון צימבל ז"ל, שהוענק לכפר תקווה על עובדיו ומתנדביו, בראשות מנכ"ל הכפר, מר מושיק גרוס. הפרס הוענק לכפר על פעילותו המרשימה ורבת השנים, המהווה בית לאנשים בעלי מוגבלויות מעמק יזרעאל, מאזור הצפון ומהארץ כולה.

פרס העמק ע"ש סא"ל גדעון צימבל ז"ל, איש תל עדשים, שכיהן כסגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ונהרג בקרבות הבלימה ברמת הגולן במלחמת יום הכיפורים, מוענק מידי שנה, החל משנת 1975, על תרומה ייחודית באחד מתחומי החיים בעמק יזרעאל. במהלך השנים, זכו בפרס אישים וארגונים מתחומי חיים שונים, המייצגים מגוון של עשייה, יצירה וּתרומה לרקמת החיים בעמק יזרעאל.

השנה, החליטו חברי ועדת הפרס להעניק את הפרס לכפר תקווה. 

ראש המועצה, אייל בצר, ברך אותם ואמר: " אתם, העובדים, המתנדבים והחברים בכפר תקווה - אתם שבניתם מרקם חיים מלאים ומעטפת מגוננת, עם מרחב פתוח אל נופי העמק הנפלאים, עם דיירים מיוחדים. כשמכם, כן אתם- התקווה שלנו לעולם טוב יותר. זכות גדולה נפלה בחלקנו שאתם שותפים בחיי המועצה שלנו ובפעילויותיה. פרס זה מהווה ביטוי להערכתנו את פועלכם."

האירוע נחתם בהופעתם של מוני מושונוב, ליליאן ברטו ודרור קרן בהצגה "אוי אליאס אליאס" - מערכונים ופזמונים מאת חנוך לוין.