תלמידים - לומדים מהבית? חסר לכם מחשב נייד?

מבצע תיקון מחשבים לטובת למידה מקוונת מהבית, יוצא לדרך!


בימי הסגר, משרד החינוך הורה לבתי הספר לעבור ללמידה מקוונת מהבית, וכך גם בבתי הספר של המועצה. בעקבות זאת, נוכחו במועצה כי לא תמיד קיימים בכל בית מספיק מחשבים המאפשרים לתלמידים קיום למידה רציפה. לעיתים, המחשבים בשימוש ההורים שעובדים אף הם מהבית,  או שיש ריבוי תלמידים בבית אחד, הזקוקים למחשב, בעת ובעונה אחת ובמקרים רבים, אין אפשרות לרכישת מחשב נוסף. בשל כל הסיבות הללו, הוחלט במועצה לצאת במבצע נרחב לתיקון מחשבים נייחים, ניידים וטאבלטים תקולים, או כאלה שאינם בשימוש.

חשיבות קיום המבצע כעת, היא להשמיש את המכשירים הללו לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה. כחלק מהיערכות לפתיחת השנה במתכונת של קפסולות ו/או בצורה מקוונת, לשכבות גיל מסוימות בבתי הספר.

כחלק מהמבצע, נקראו כל תושבי העמק להעביר למזכירויות היישובים מכשירים תקולים או שאינם בשימוש. המועצה תאסוף באופן מרוכז את כל המכשירים שייאספו ביישובי העמק. מחלקת המחשוב במועצה תתקן ותשמיש אותם ואלה יימסרו לתלמידים במתנה, על פי רשימה שתורכב על ידי אגף החינוך.

אייל בצר ראש המועצה מסר: "באמצעות מבצע תיקון המחשבים, אנחנו שומרים על הסביבה, מסייעים לתלמידים הזקוקים למחשב לטובת למידה שוטפת ומחזקים את קהילת העמק- כך כולם מרוויחים!"